mandag 10. april 2017

Hjertedame

Som nevnt utallige ganger så er jeg stor fan av Bittami sine mønster og spesielt hennes sokkemønster.
Dette er også et mønster som er blant favorittene. Jeg tenker langsiktig og er i gang med adventsgaver:))
Dermed ble det 3 par Hjertedame til 3 hjertebarn:) Og enten dere tror det eller ei så er alle disse strikket av restgarn!! Alle 3 parene er strikket i Sterk fra Du Store Alpakka.
Jeg har startet påskeferien og her hvor jeg er er det noen som forsøker å lære oss hva store nedbørsmengder er. Vi er ferdig utlært forlenget for å si det sånn.  Det eneste positive jeg ser med dette været er at jeg får unna litt strikking, men skulle nok heller ha vært ute. 

God påske uansett værforhold!🐣🐣

6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Nydelige hjertedamer. Flott mønster og deilige farger.
Ønsker deg riktig god påske. Været er høyt og lavt... og så vi gjør
koselig :-)) Klem - Påskeklem fra Viola

Maja sa...

Så mange fine par sokker:) Bitta kan virkelig dette med fine og gode mønster!

Siddis back home sa...

De var nydelige, så flink du er! Skulle ønske at jeg var flinkere til sokker, men blir lei etter en...

Gørill sa...

Enda flere fiiine sokker :) Bittami har mange flotte mønstre, men jeg synes at hælen er litt for stor (høy) på dem ;)

Unknown sa...

Hjertedame sokkene er kjempefine. De har jeg lyst til å strikke til min datter, men hvor får jeg kjøpt mønsteret.

Sidselsidserk sa...

Hei,
Ja dette mønsteret er fint:-) Som du ser av innlegget er dette en av Bittamis Design og stod i en av henne første bøker